Jumat, 05 September 2014

Me pēhea te ki te Whakatupuria tou Dragon 2

Me pēhea te ki te Whakatupuria tou Dragon 2

Tohaina tō Dragon 2 o taua te ingoa i hanga e te DreamWorks Animation, a noa urutau i te raupapa pukapuka e te Cressida enegari i roto i te Hau Amui no Marite i roto i te Century Fox pukuhohe pakiwaituhi mōrearea 20 i roto i te kiriata 3D pehea ki te Whakatupuria. Image Kit te Haringitana i, ia haa- Blanchett, ka whakakiia ki te Djimon Hounsou, Jay Baruchel, Gerard Butler, Craig Ferguson, Amerika Ferrera, Jonah Hill, Christopher Mintz Plasse TJ Miller, a Kristen Wiig i tuhituhia, ka whakahaua e te Dean DeBlois me te tangi. Me pēhea te ki te Whakatupuria tou kiriata Dragon me te tuarua o nga kiriata i roto i te huinga toru ki tenei kiriata rorohiko-waituhi i te 2010, ko te haere tonu, me te whakaturia June 13, 2014, i tukua.

Rpp hoko

Ko whakamataku tokomauri Haddock III, te rangatira Viking Stoick taiohi Jay Baruchel. He Donna ratou, he tarakona Night riri (pangia Knight) kua meinga he hoa o te tarakona.
Valka, nana nei i ngaro i roto i te wahine Arctic ngaruru ki Kate rite Stoick, ko tokomauri o te whaea, ko te mema o te tokotoko. Ora nei ia ki tona tarakona, Cloudjumper, haere Dragon Stormcutter (cutter Hurricane).

rpp hoko marautanga 2013

Great Stoick, papa o tokomauri, Gerard Butler, a te rangatira o nga Vikings. Tona tarakona, Skullcrusher, te tarakona Rumblehorn (u'ana Horn) heka.
Drago Bludvist, Djimon Hounsou rite te tarakona maia i
Astrid Hofferson, a tokomauri aroha Amerika Ferrera. Tona tarakona, Stromfly, whakamate te eke Nadder te Teni.
Eret, tarakona Drago nei hoko ratou hao ki te waiho i te kaihopu Kit Harington.

CD rpp Marautanga 2013

Belching Gobber, Stoick te whakangungu toa Viking ki te he hoa pai, a Craig Ferguson. Tona tarakona, ritenga, Hotburple eke i te tarakona.
Jonah Hill rite Snotlout Jogenson. Tona tarakona, Hookfang, te tarakona moepapa tarakona eke (Giant wehiwehi)
Christopher Mintz Plasse rite Fishlegs Ingerman. Nagannya ia, Meatlug, Gronkle eke i te tarakona.

Rauemi marautanga 2013 mō te Sale

TJ Miller, ko Kristen Wiig rite Tuffnut, ko Ruffnut teina māhanga Thorston. Ko ia te upoko o te tarakona, ko Barf me te piere, ki Hideous Zippleback e rua.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar