Jumat, 05 September 2014

Bagaimana Kereta Dragon anda 2

Bagaimana Kereta Dragon anda 2

Dragon anda 2 nama yang sama dicipta oleh DreamWorks Animation dan bebas diadaptasi daripada siri buku oleh Cressida Cowell diedarkan di Amerika Syarikat pada 20th Century Fox pengembaraan komedi animasi dalam filem 3D Bagaimana Kereta. Imej Kit Harrington, Cate Blanchett dan dipenuhi dengan Djimon Hounsou, Jay Baruchel, Gerard Butler, Craig Ferguson, Amerika Ferrera, Yunus Hill, Christopher Mintz Plasse TJ Miller dan Kristen Wiig telah ditulis dan diarahkan oleh Dekan DeBlois dan bunyi. Bagaimana Kereta anda filem Dragon dan filem kedua dalam trilogi dengan filem animasi komputer ini pada tahun 2010, adalah kesinambungan dan menetapkan 13 Jun 2014, telah dikeluarkan.

Jualan rpp

Gangguan Haddock III adalah dahsyat, pemimpin Viking Stoick remaja Jay Baruchel. Mereka tidak bertaring, naga Night Fury (malignan Knight) telah menjadi seorang kawan yang Dragon.
Valka, yang hilang pada isteri Kate Artik menjauhkan sebagai Stoick dan gangguan ini ibu adalah seorang ahli kakitangan. Dia tinggal bersama naga beliau, Cloudjumper, Dragon Stormcutter (pemotong Hurricane) mengembara.

rpp jualan Sukatan 2013

Great Stoick, bapa gangguan itu, Gerard Butler, dan pemimpin Viking. Naga-Nya, Skullcrusher, naga Rumblehorn (bergemuruh Horn) perjalanan.
Drago Bludvist, Djimon Hounsou sebagai pemburu naga
Astrid Hofferson, sedak ini cinta Amerika Ferrera. Naga-Nya, Stromfly, Maut perjalanan Nadder Dragon.
Eret, naga Drago yang menjual hasil tangkapan mereka menjadi Trapper Kit Harington.

CD rpp Kurikulum 2013

Sendawa Gobber, Stoick latihan pahlawan Viking menjadi rakan yang baik, dan Craig Ferguson. Naga-Nya, kerengsaan, Hotburple menunggang naga.
Yunus Hill sebagai Snotlout Jogenson. Naga-Nya, Hookfang, raksasa Nightmare Dragon perjalanan (Giant Scary)
Christopher Mintz Plasse sebagai Fishlegs Ingerman. Beliau nagannya, Meatlug, Gronkle menunggang naga.

2013 sumber kurikulum untuk Dijual

TJ Miller dan Kristen Wiig sebagai Tuffnut dan Ruffnut saudara kembar Thorston. Beliau adalah ketua naga bernama Barf dan rekahan dengan mengerikan Zippleback dua.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar